Mäle garteneri

Igår ringde Tryggve till mig och berättade att jag har fått jobbet på grosisten/handelsträdgården 2mån i sommar. Idag fick jag också reda på att jag har en del timmar på mester grön 2sista v. i Juli och 3första v. i Augusti. MIn sommar kommer alltså bli....

  • 1Maj-30Juni- Mäle garteneri
  • 2Juli-16Juli- Malta med Steven
  • Ca.18Juli-Slutet av Augusti Mester grön
Sen kommer hösten och då börjar Hanna och jag planera våran resa som antagligen går till Nya Zeeland!

Det här känns bra! Imorgon är det jobb på mester grön och klippning som gäller. Fredag, ja då ser vi fram emot att se på lägenhet! Här kan ni se den; http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=17051631&sid=xz4dbckVY2R810506

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0